عنوان نداره

یک شنبه 10 بهمن 1389
ن : محمد

عنوان نداره

سلام..عصر بخیر..

الان ساعت 5 عصره..تا نیم ساعت پیش خواب بودم.ولی تا 8 صبح

بیدار بودم.دیشب اصلا خوابم نمیبرد..الان تازه میخوام ناهار بخورم.

تا شب خدافظ

 



نظرات شما عزیزان:

مازیار
ساعت16:15---11 بهمن 1389
بیا تو وبلاگم لینکت کردم راستی یادت رفت عضو بشی من تو وبلاگت عضو شدم عزیزhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(27).gifم

نگار
ساعت22:18---10 بهمن 1389
سلام دوست من خسته نباشی چه کار مهمی خواب و ناهار خیلی سخته مگه نه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با

عنوان دفتر خاطرات و آدرس

  http://www.skyboy.loxblog.ir

لینک نمایید سپس مشخصات

لینک خود را در زیر نوشته و

گزینه ثبت لینک را فشار دهید

 در صورت وجود لینک ما در سایت

شما لینکتان به طور خودکار در

 سایت ما قرار میگیرد. و بعد

میتوانید لینکتان را در وبلاگ

مشاهده کنید.(محمد)